Saturday, January 29, 2011

pagi yang indah kini sudah terang...huihui

                                                               Assalamualaikum...

hai semua...selamat pagi@tgh hari@ malam....haha...(tak masal) ape nak type ni ye..erm... first of all...aku nak bagi tau indahnye time aku bangun pagi td..cuaca macam aku berada di Seoul Korea...(perasan giler, padahal dekat rumah member aku..si cantik malyanah,kat bangi je pon) tp wulawweeehhh..mmg sejuk dow... ade member2 aku gah sambung tido agaknye di saat dan ketika ini....manfaatkan masa rehat sepenuhnya guys... nti dah habis midsem holiday..gedabak keje nak buat....

One day tu aku nanges taw...bukan pe..penat sangat weh nak wat keje..aku ingat aku sowang je yang sentimental tahap cipan cam tu...nana@nur liyana (dak kelas aku) pon melalak gak..x penah ktowg cam nie....(jangan ingat ktowang nie orang yang mudah give up ok) just untuk melagakan pressure kat otak y da terlampau pandai nie, hahah... tapi pape pon... aku yakin aku mampoo harungi untuk sem nie.. kamon aina.. gambatte!!!...aja aja hwaiting(korean version)...hehehe..nak jugak ade korea aku tu...huhu...

wehh,, makin lebat plak ujannye...rahmat tuhan, tak baik kite pertikaikan,tol tak... but diz kind of weather wat otak aku lembab..haha..bukan ape..ngantok kot....

ok la kowang,sampai sini aje entry aku kali ini...

PS:pape pon dugaan yang datang jgn sesekali kite give up, beleive in ur self... Insyaallah
Allah...maha tu penyayang..pasti ade hasilnye dari usaha yang dilakukan...^.^

No comments:

Post a Comment