Saturday, December 17, 2011

Adik Kak Long

Assalamualaikom....

Hai semua, selamat hari minggu dan salam satu Malaysia you allzzz...hehe... for this session awanna share something...agak comel, gebu-gebu dan suke untuk dicubit...ape tu, ape tu, like everybody so curious to know about...about what haaa??hehe..saje wat gimmic kan... Regarding the story above laa..tak kan la aku nak lari tajuk plak..nanti kene deduct mark lak kan...ahakz...tak final lagi okeyy...ah bebel la aku..rimas...


Sape nie...sape nie??hehe-nie adik gua la der...adik saya yang paling kecik, yang paling manja, yang paling comel... Okey, beliau lahir tahun nie, tanggal 06 Jun 2011. Baru lagi la kirenye kan....but aku rasa cam da cite kat satu entry kowt...haha... Her name is Wan Nur Farisha Aryana Binti Wan Saharudin... sedap tak, sedap tak name tu, hihi kakak die y comel nie la yang kasik kan..sape lagi..ahakz, perasan taik unta tul la saya nie... Right now, i miss her like crazy. Mane la i tak rindu you, da lame xdapt adik tecik, bile dapat tak boley berpisah lak rasenye....Aish..kakak mithali la kate kan...haha...

Okey, till then...Chaawwww...(wassalamualaik)

No comments:

Post a Comment