Sunday, January 29, 2012

Gold Glam FEM Gala Night

Assalamualaikum...

Hye all, since dah online nie, tetiba aku rasa macam bajet bagus untuk buat entrykan..haha. Aku nak share something about the dinner for the final year student yang berlangsung pada 27hb Januari 2012 hari tu. Okey, this event actually organized by  the third year student of my fac, tujuan utama adalah untuk meraikan kami semua, akak-akak and abang-abang diorang yang bakal grad nie (insya'Allah, Amin) plus this event memang tradisi wajib bagi aku punye fakulti. Bertempat di Palm Garden Hotel IOI Resort, Putrajaya and this event started from 8.00pm until 11.00pm. 

Overall memang puji melangit lah kan, suasana hotel memang cantik and dia punya dinner meal memang fabulous habis, haha... kenyang dan amat memuaskan. Aku happy sungguh malam tu hokey sebab kami semua memang diraikan sangat-sangat even sebelom event tu kelam kelibut nak carik baju dinner, kasut and tudung bagai. Sebab aku memang tak get ready pon macam orang lain nak pi beli gaun dress semua, haha plus memang aku tak peruntukkan bajet untuk itu pon haha. Ada sedikit sifat berkira di situ ya,hehe. But thank God sebab ade insan-insan yang sudi jadik sponsor aku untuk malam tu. Credit to Siti Norhazwani, Dini and Solehah and thanks a lot guys:)

                                           Less but nice isn't? hehe...

                                            Me and Lyn

                                           Bersama Puan Nor and Mal

                                           our table :) nom nom time!! weeee...

Me and Da Boyz, Syan, Abu and Awie. Hokey gambar paling bawah, aku tayang gigi tak nak kalah dengan daq Awie, haha....buruk betul perangai:)

                                          Me with the princess of the night

                                            The first batch of Corporate Studies








Kita semua pasti akan merindui saat-saat ini hokey. After this, maybe susah dah nak berjumpa dengan kawan-kawan semua b'coz this is the last event before kite semua pergi intern. Kenangan ni kita sama-sama simpan ketat-ketat dalam hati hokey. I'll miss this precious moment. Laviya guys!!! sob sob sob :'(


Till then bye bye.










No comments:

Post a Comment