Monday, June 4, 2012

Cute iz Mine

Assalamualaikum...

Hye folks, dun be too astounded by me yang tetiba rajin sangat nak post entry kan, huihuihui. Diri ku yang comel? Tidaaaaaak! bukan itu maksud tajuk untuk post kali nie (even I know it is true :) , hoh please Aina. stop it) Kali nie aku nak share satu perkara yang aku sangat suka dalam hidup aku iaitu benda-benda comel. Aku sangat suka semua benda yang comel, sangat-sangat uollz!! aku suka tengok, suka pegang, suke tiyom, hahaha. These cute stuffs always make me happy and i can't help myself either man.haha. By the time i look at them, i can't stop stared and smile. Umur makin tua, tapi jiwa aku berlalu tak selari dengan usia. My mom selalu cakap yang aku masih tak matang, and yes, thats i am. Jiwa muda so luaran pon muda apa, kan kan kan :) ok now jom review sikit stuffs comel yang diri aku maksudkan tuh and most of them dah pon menjadi koleksi aku. 

Peace!

Cute pajamas ^.^


Cute Indoor Slippers ^.^


Cute Brooches ^.^


Cute Thumb-drives ^.^


Cute Laptop Sleeves ^.^


Cute Toothbrush Holder ^.^


Cute Swatch ^.^


Cute Coach Accesorries ^.^
Yang nie mahal plus gojes (one day they will be mine ok)


Cute Makeup Cases ^.^

Cute Mini Fan ^.^


Cute Fondant Cake ^.^
(nie bukan stuff, nie makanan ok! tapi aku nak jugak!!nak jugak!! Ottokeh, comel sgt!)


Till then, baibai comel!
p/s: Pics credit to Google Thumblers

No comments:

Post a Comment