Wednesday, April 6, 2011

ape2 entah

salam kowang...

Lame da kan aku tak ngapdet belog ku nih..haha....
pemalas ini budak..sekeh kang baru taw...
bowink la kowang..tak de modal actually..
tp di sebabkan da lame sangat tak update so aku kene wat entry gak kali nie, tak kire tak kire..nak update gak even kowang kate tak best..huhu...
okeh..stop mumbling aina :)

then mau story,, 
rite now aku baru je balik dari anta assignment... 
owamjayy..kul 12.30 malam baru submit assingment, menyelinap masuk kampus..
waaaa seram kowang taw tak..
aku risau ade je antu kak limah tengah main enjit-enjit semut kat tangga fac aku tuh..haha..
sengal punye amiginasi..kebudak-budakan melanda... 
pastu perut lapa babe..so pekene roti canai dengan teh O ais dekat kedai mamak...
jadik kutu embun pulop kami berempat malam nie...haha..
macam-macam ragam kehidupan...
then tak semene-mene k.sab punye cellphone terbenam dalam kuah kacang dal...
sibuk nak makan jugak, gelak sakan kaw...
bergegar kowt Mannusalwa tu dengan gelak kami....
pecah pewot taye..eh kaw bajet comel lak yeeerr..
ku lempang nanti baru taw......
but still memang best..dengan perot yang lapa, aku hentam dua keping roti canai..
so inilah jadinya bile si keding sedang menderita kelaparan..haha..




Thats all guys..papai :)






No comments:

Post a Comment