Friday, April 22, 2011

He knows better than us

Assalamualaikum semua kawan-kawan saya...
amacam best tak lagu kat belog aku nie..credit to Aizul Marcello..aku blogwalk dekat die punye belog last nite..and dapat oleh-oleh nie..hehe..bestkan kowang..masyyuukkk babe..layaaan... Emm, da lama sangat aku tak update blog... busy memanjang kowt aku...semua assignment da seatle, but then i'm on my way in preparation for my final exam.. starting by 25 April until 12 May... wish me luck guys... Actuall, takde modal mau cakap, apetah lagi barang untuk dijual..ececece..bermadah lak aku kan.. but there is something i wanna share,ape ape  ape????what ARE you  so curious about ha?? eh tak masal, hahaha..

AKU RINDU MAK NGAN AYAH..
rindu sangat-sangat kat famili aku..rase cam da lama tak balik pahang, pada hal last week baru je balik,haha.. adatlakan..anak mak..hahak..perasan!! harap mak aku dengan adik yang dalam perot tue sihat selalu..ops!!! hehe..actually my mom pregnant LAGI!!!YEAY!!! masih ade newborn dalam family aku..girang bukan kepalang seh...suke giler aku bila dapat tau... berita nie aku terima taun lepas, and now adik aku da berusia 7bulan, da tujuh purnama jugak dia bertapa dalam perut mak aku tuh..kuat makan!!!si gemuk...hehe...aku tak tipu..betul...siyes, my mom kuat makan sekarang taw...semua benda dia balun..mak cakap, adik asyek nak makan aje then dak gemuk nie jugak kuat menendang, pantang ade orang pegang perut mak, sibuk dia nak goyang-goyang..hehe...sweet  baby:) amin...

My mom punye due date insya'Allah 24 June taun nie... tak sabarnye nak tunggu adik keluar, hope everything is okay nanti, mintak Allah permudahkan semuanya ye kawan-kawan... 

nak jugak isi gambo..ngeee...



i loike bibir itik nih..ngee~~


Asalla sume gambar ade v shape nih...penyakit agaknye..


Beautiful girlz are over de world...aku tak kate..lagu nie yang kate..hehe..mmg tak masal kan...
p/s: But then,papai everyone...thanks for read diz enteghhhiiiieyyyy :D

No comments:

Post a Comment